• 22 juli: Amsterdam - Edinburgh

Click for Edinburgh, Verenigd Koninkrijk Forecast

Vandaag kunnen we rustig aan doen want ons vliegtuig vertrekt pas vanavond om 21:45 uur vanaf Schiphol. 's morgens hebben we eerst onze labrador Mel naar het dierenpension gebracht. Toen ze alle andere honden buiten zag spelen, werd ze helemaal enthousiast maar dat veranderde toen ze doorkreeg dat wij weer weggingen. Dat was op dat moment best even slikken maar we weten gelukkig dat ze het daar altijd goed naar haar zin heeft ;)

Om 15:00 uur zijn we naar Sonja & Jan gereden. Zij hadden ons uitgenodigd om bij hen te komen eten voordat we zouden vertrekken, en daar zeggen wij geen nee op natuurlijk! We hebben lekker bijgekletst en genoten van een heerlijke Surinaamse maaltijd, het was hartstikke gezellig! Een leuke manier om je vakantie te beginnen.

Vanaf Sonja & Jan was het maar 10 minuutjes rijden naar parkeerplaats P3, waar we al een plaats gereserveerd hadden. Toen we door de shuttle waren afgezet bij de terminal zagen we dat er inmiddels een flinke rij voor de incheckbalie stond. Gelukkig hadden we tickets met 'speedy boarding' geboekt, dus we waren meteen aan de beurt. We mochten ook als eersten boarden en we kozen uiteraard voor de eerste rij, lekker veel beenruimte en je bent ook als eerste weer het vliegtuig uit.

Parque Warner Madrid

Alles ging verder vlotjes dus binnen no-time waren we op weg naar Edinburgh. Wel lekker hoor, zo'n korte vlucht; binnen anderhalf uur waren we geland en konden we onze koffers van de band halen. We hebben het Hilton Hotel gebeld om een shuttle te sturen en binnen een paar minuten stond die al voor onze neus.

Nadat we ingecheckt waren, hebben we nog een drankje en een sandwich genomen in de bar van het hotel, waarna we rond 01:30 ons bedje in zijn gedoken.

Klik hier voor de foto's
Afstand van vandaag: n.v.t.
Getankt: n.v.t.
Max. temperatuur: ºC
Overnachting: Hilton Edinburgh Airport hotel

1. Hoi hoi,
    Wat ziet dat er gaaf uit zeg, gaat zeker een supermooie reis worden.
    De weblog ziet er ook prachtig uit en dacht, laat ik maar eens als eerste reageren. :)
    Heel veel plezier nog met de verdere voorbereidingen!!!
    veel liefs,
    Paula

2. In vole verwachting kwam ik al eens piepen :-)

3. Leuk verslag mam! Groetjes uit de andere kamer! :-)

4. Haaaaai lieverds!

Wat een leuk verslag van de eerste dag! Fijn dat de reis zo goed gegaan is en het hotel ziet er heel goed uit!

Jan en ik vonden het ook hartstikke gezellig dat jullie bij ons gegeten hebben en we nog even lekker konden bijkletsen ;-)

Ik ben benieuwd of het volgende verslag er ook al op staat en ik ga snel kijken!

Veel liefs,
    Sonja
    xxx

5. Wat gezellig dat jullie bij Jan en Sonja gegeten hebben, ziet er lekker uit. Een lekker begin van de vakantie.

Zo'n korte vlucht is ook heerlijk en na anderhalf uur sta je in een totaal andere wereld.
    Fijn dat jullie zo snel zijn opgehaald en de kamer (en sandwich) zien er ook goed uit.
    Hopelijk hebben jullie ook lekker geslapen daar.

XXX Paula

6. Hoi hoi,

Gezellig hoor een hapje en een drankje bij Son en Janneman net voor jullie vertrekken! Gezellig!

Wel zielig voor Mel, ze had ook wel hier mogen wonen voor een paar weekjes :D

Mooie kamers hadden jullie hier.

Geniet ervan!!

Groetjes,

Jaao

7. Zo'n korte vlucht en dan in een heel andere wereld hè!